Урок праці “Бджілка трудівниця”

Мета.  Формувати навички ліплення із суцільного шматка пластичного матеріалу з долі плюванням частин; вчити аналізувати особливості зовнішнього вигляду комах; створювати в об’ємі на основі простих форм складні форми. Розвивати навички швидкого ліплення, творчу уяву. Виховувати дбайливе ставлення до комах. Навчати охайності у роботі з пластиліном.

Обладнання: таблиці із зображенням комах, пластилін, дощечка для роботи з пластиліном, стеки, альбом і підручник.

                                                            Хід уроку

І. Організація початку уроку.

Ми – маленькі учні школи,

Не сумуєм ми ніколи,

Ми   рухливі, галасливі,

Ми розумні і кмітливі.

Працювати любим вміло,

Не важке нам жодне діло.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Розповідь вчителем оповідання  «Бджілка» (В.Дуб)

Виручив Василько з біди бджілку. Бджілка хотіла напитися і впала в бочку з водою. Василько кинув на воду листочок. Вилізла на нього бджілка, обсушила крильця і полетіла.

Покликала мама Василька вечеряти. Поставила на стіл молоко, мед, хліба нарізала.

Їсть Василько, а мама й каже:

–          Це меду тобі  назбирала бджілка, яку ти врятував.

–          Одна бджілка – і стільки меду? – здивувався Василько.

–          А вона всім бджілкам розповіла, ось вони й постаралися. Добра звістка швидко по світу лине.

2. Слово вчителя.

– Ви, напевне, здогадались, що на сьогоднішньому уроці мова йтиме про бджілок. Навесні пробуджується природа. Розквітають перші квіточки, їхні аромати приваблюють бджілок, які починають збирати мед.

ІІІ. Робота над темою уроку.

1.Ознайомлення з ілюстраціями у підручнику (с.104 -105).

На ілюстраціях ви бачите, як скульптори вшановують цих працьовитих і кмітливих комах. Погляньте, яка гармонійна форма.

2. Демонстрація зображень бджілок. Порівняння форм та розмірів їхніх частин.

А) допоможіть бджілкам одягти крильця потрібного розміру.

3. Робота із зошитом-альбомом (с.40).

А) відбір кольорового пластиліну.

Б) підготовка пластиліну.

В) ліплення голови, тулуба, черевця, крилець бджілки.

IV. Фізкультхвилинка.

–          Прийшов час бджілкам крильця розім’яти.

На квітучому лужку гудуть бджілки: «Жу-жу,жу».

Разом з ними політаєм,

Крилечками помахаєм,

Покрутились вліво – вправо,

Глянули, де кращі трави.

Пошукали квіточок,

Щоб зібрати з них медок.

4. Продовження практичної роботи.

V. Підсумок уроку.

1. Виставка дитячих робіт.

2. Колективний перегляд. Висловлення вражень від дитячих робіт.

3. Словесне оцінювання робіт.

4. Заключне слово вчителя.

– Сьогодні всі старанно працювали. Вийшли гарні роботи. Тож завжди будьте працьовитими, як бджілки.

5. Прибирання робочих місць.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *