Свято кохання та дружби

«Без дружби ніяке спілкування між людьми не має цінності»

 

Мета: Поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу,  навчити учнів сприймати ситуації, аналізувати їх та знаходити шляхи виходу; допомогти усвідомити значимість слова «друг»; сприяти виникненню дружнього колективу в класі; виховувати  любов, повагу та бережне ставлення до друзів.

 

Епіграф.

„Хто не шукає дружби з ближнім,

той сам собі заклятий ворог.”

(Шота Руставелі)

 

Вступне слово вчителя:

         Сьогодні День Святого Валентина – свято кохання. Але на цьому заході з вами будемо говорити не про любов, а про дружбу.

 

Постає питання: «Хто такий друг

 – Справжній друг –  це людина, яка ніколи тебе не залишить у біді, завжди допоможе і підтримає.

– Друг –  це той хто поважає тебе,кому можна довіряти.

– Багато для кого друг – це той, хто поділяє його погляди, допомагає йому в складних ситуаціях, тобто той, кому можна довіряти особисте, знаючи, що він тебе не зрадить. Найкраще видно друзів в скрутний момент, коли у вас стається якась біда, тоді зразу видно, де справжній друг

         Дуже цікаві факти:

1.     В стародавньому світі дружба цінувалася набагато більше ніж кохання.

2.     Філософи середньовіччя вважали дружбу запорукою злагоди в суспільстві.

3.     Сучасні вчені та мислителі називають дружбу однією з головних складових кохання.

4.     Науковці підрахували, що 41% шлюбів укладається між людьми які знайомі більш ніж 5 років, з них навчалися в одній школі близько 29%, а були однокласниками – 18%.

Ось що про дружбу говорять видатні люди:

Без справжньої дружби життя – ніщо. (Цицерон) 

Дружба подвоює радості і скорочує наполовину прикрості. (Ф. Бекон)

Без дружби ніяке спілкування між людьми не має цінності. (Сократ) 

 

Сьогодні ми спробуємо з’ясувати, який клас в нашій школі можна назвати самим дружним.

 

І завдання:  Представлення команд (оцінюється журі за 5 бальною шкалою)

 

ІІ завдання:Представлення емблеми та назви команди (оцінюється журі за 5 бальною шкалою)

ІІІ завдання: Намалюй малюнок (оцінюється журі за 5 бальною шкалою)

Від кожної команди приймають учать по два учня. Перший учень зав’язує глаза та за вказівками  другого намагається відтворити на дошці певний малюнок. Найбільше балів отримує та команда, малюнок якої був найбільш наближений до оригіналу (оцінюється журі за 5 бальною шкалою).

 

ІV завдання:  Відтвори прислів’я. (оцінюється журі за 5 бальною шкалою)

Кожній команді надається прислів’я, але щоб його прочитати необхідно дібрати антоніми до слів в прислів’ї. .

1.     Ворога ховай, а заховаєш — покинь. (Друга шукай, а знайєш—бережи.)

2.      Вороги забуваються у радості. (Друзі пізнаються у біді.)

3.      Новий ворог гірший за двох старих. (Старий друг кращий за двох нових.)

4.      Не скажу тобі, хто мій ворог,— ти не скажеш, хто я. (Скажи мені, хто твій друг, — я скажу, хто ти.)

 

V завдання:  Абетка дружби.(оцінюється журі за 5 бальною шкалою)

Кожна команда отримує «смайліки» з певними літерами. Учасникам  необхідно за першою літерою дібрати  якості (за першими літерами), які повинен мати справжній друг. Потім з цих літер складається речення:

«Друзі у скруті поруч»

Д – дбайливий, добрий, доблесний

Р – розумний, розважливий, радісний, рішучий, роботящий

У – уважний, успішний, умілий, усміхнений

З – здібний, завзятий

І – інтелігентний, інтелектуальний,

У – уважний, успішний,

С – сміливий,  скромний,

К – кмітливий, комунікативний

Т – талановитий,

П – працьовитий, поважний, привітний

О – охайний, освічений, ощадний

Ч – чесний, чемний, чепурний

 

VІ завдання:  Скласти слово. Учням пропонується скласти пазли та прочитати слово. (оцінюється журі за 5 бальною шкалою)

VІІ завдання:  Учням пропонується згадати якомога більше парних чоловічо-жіночих  імен.  (оцінюється журі за 5 бальною шкалою)

Іван – Івана , Олександр – Олександра, Валентин – Валентина, Віктор – Вікторія, Євген – Євгенія, Федір – Федора, Степан – Степаніда, Олімпій – Олімпіада, Мартин – Марта, Василь – Василіна, Лука – Лукерія,Кирило – Кира, Харитон – Харитона, Ян – Яна, Богдан – Богдана, Владислав – Влада, Юліан – Юлія, Валерій – Валерія, Олесь – Олеся, Клавдій – Клавдія, Соломон – Солломія, Павло – Павліна, Антон – Антоніна, Анастас – Анастасія, Серафім – Серафіма, Роман – Романа, Римул – Римма, Віталій – Віталіна.

Підбиття підсумку заходу, визначення за результатами самого дружного класу школи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *